بازی با دم شیر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

آخرین نطرات کاربران

amir - لطفا رمز بازي را براي پلي استيشن هم بزاريد - 1395/10/25
Fgdgd - سلام من چطوری باید ترکیبشون کنم - 1395/2/28/gamenetkakt
اقا اسی!!! - سلام.مرسی از سایتتون.میشه بگید اینو چطوری باید ریخت؟ - 1394/5/11/gamenetkakt
کامران - سلام ببخشید من بازی gta vرو که 9دی وی دی هست واز شرکت شما هم هست از شهرمون خریدم اما این بازی تو دی وی دی 9 مشکل داره وبعضی از فایل هاش کی نمیشن وبازی نصب نمیشه و نوار بازیم کاملا سالمه لطفا اگر زحمتی نیست پارت های دی وی دی 9 رو برای دانلود قرار بدید نسخه ی 9 دی وی دی - 1394/4/19/gamenetkakt
محمد - سلام؛، لطفا کمکم کنید !!!!!آقا ما با دوستامون میخواهیم تحت شبکه این بازی را انجام بدیم .
میشه بهمون بگید که چجوری میتونیم بت اضافه کنیم ؛ منظورم یار کامپیوتریه ....
مرسی آقا
لطفا جوابش را برام ایمیل میکنید .
مرسی - 1392/1/14
mahzeyar - عالی بودخیلی خوبه - 1391/11/13
vahid - سلام دوست بازی های خوبی داری ها من دارم یکیش. دانلودمیکنم
خوشحالمیشم به من هم سر بزنی و در سایت کسب درآمدی که در پست اول وبلاگ هست ثبت نام کنی و از اینترنت درآمد داشته باشی . منتظرت هستم بای - 1391/10/12
mamadasgari - عالیه ولی نمیدونم چه جوری خرید کنم - 1391/10/5
dovah - Good job mate !
It was a Very nice work - 1391/9/23
lpln - http://gamenetkaktus.loxblog.com/commenting/avatars/avatar07 .jpg - 1391/9/22

امکانات جانبی

بازی با دم شیر

بازدید: 1157

 

 

استودیوی NetherRealm که توانست یک نسخه بسیار زیبا از سری بازی های Mortal Kombat را راهی بازار کند، هم اکنون پروژه جدیدی را در دست ساخت دارد که قبلاً نیم نگاهی به آن انداخته بود، اما آن طور که باید، مورد توجه قرار نگرفت و حتی انتقادهای زیادی نیز به آن شد. تجربه این استودیو در ساخت بازی Mortal Kombat vs. DC Universe باعث شده که آن ها بازی Injustice: Gods Among Us را در دست ساخت قرار دهند تا به نوع دیگری سراغ دنیای ابرقهرمان های DC رفته باشند.

آن ها می خواهند در این بازی یک مبارزه خالص از اسطوره هایی را به نمایش بگذارند که طرفداران بسیار زیادی دارند. شاید تعداد این طرفداران از کسانی که سری MK را دوست دارند نیز بیشتر باشد. بازی جدید آن ها برای اینکه بتواند نا امیدی MK vs. DC Universe را از بین ببرد، باید دستخوش تغییرات زیادی شود. ما در این مطلب به 4 دلیل اشاره می کنیم که بر اساس آن ها این بازی می تواند یک عنوان دلخواه همه باشد. آقای جان ادواردز (John Edwards) نیز به تازگی اطلاعاتی را درباره روند مبارزه هایی که قهرمانان DC انجام می دهند، منتشر کرده و به این موضوع نیز اشاره کرده که چطور می توان با این شخصیت ها بازی کرد و لذت کافی را از Injustice: Gods Among Us برد.


 

 

 

داستان، نقش پاداشاه را در بازی ایفا می کند!

 داستان در بازی های مبارزه ای چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و اگر هم داستانی در این عناوین وجود داشته باشد، بسیار کلیشه ای و سرسری دنبال می شود. اما ادواردز به این موضوع اشاره کرده که داستان بازی برای آن ها بسیار مهم بوده، چرا که ابرقهرمان های این بازی دارای داستان های بسیار هیجان انگیزی هستند و برای هر کدام از آن ها می توان بازی های مستقل زیادی ساخت و راهی بازار کرد. شخصیت های این بازی مورد توجه افراد زیادی هستند و به همین دلیل باید داستان بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شود که منحصر به فرد هم باشد. همچنین داستان بازی باید به شکلی روایت شود که با سیستم آن همخوانی داشته باشد. تیم داستانی بازی توانسته اند یک چیز فوق العاده را در Injustice به وجود بیاورند و داستان همانند فیلم های هالیوودی شده است.

تعادل در گیم پلی، هسته اصلی بازی را تشکیل داده است!

آقای ادواردز در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "وقتی شما با انبوهی از ابرقهرمان ها سر و کار دارید، باید به سابقه آن ها مراجعه کنید. ابرقهرمان ها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند و هر کدام از آن ها دارای قدرت های بسیار زیادی هستند که در این بازی می توان استفاده کرد. به همین دلیل، تیم سازنده به دقت این قدرت ها را مورد بررسی قرار داده است. برخی از ابرقهرمان ها در مقایسه با دیگران، بسیار قدرتمندتر هستند و به همین دلیل باید در گیم پلی بازی یک تعادل بسیار خوب برقرار شود. به طور مثال شاید قدرت Superman به اندازه The Fortress of Solitude نباشد، اما این احتمال وجود دارد که Batman بتواند با سلاح Phantom Zone او را از بین ببرد و اینجاست که Batman از قدرت بیشتری نسبت به سایر قهرمان ها برخوردار می شود."

ابرقهرمان های دوست داشتنی در حال مبارزه!

اگر از علاقه مندان به ابرقهرمان های DC هستید، آقای ادواردز برای شما یک سورپرایز دارد. او می گوید: "ابرقهرمان های متعدد دنیای DC در این بازی حضور دارند و هر کدام از آن ها به خوبی شخصیت های اصلی از کار درآمده اند و توانایی ها و جذابیت خاص خودشان را دارند. بازی کردن با هر کدام از این ابرقهرمان ها یک چالش جدید را برای بازیکنان به همراه دارد. آن ها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند و این موضوعی است که باعث زیباتر شدن مبارزه ها می شود. تیم سازنده بازی صحنه های بسیاری از مبارزه های مختلف را در اختیار داشته و به همین دلیل تمرکز زیادی روی زیبایی مبارزه های این بازی کرده است.

محیط های پس زمینه، بخشی از بازی هستند!

در بازی های مبارزه ای نمی توان به محیط های پس زمینه دسترسی داشت و آن ها تنها یک نمایش بسیار زیبا را به همراه دارند و محیط های باز را جذاب تر می کنند. اما در Injustice محیط های پس زمینه رنگ و بوی دیگری خواهند داشت و خودنمایی بیشتری می کنند. محیط های پس زمینه در این بازی به بخشی از گیم پلی تبدیل می شوند و تیم سازنده هنوز در حال کار روی این قسمت است تا بتواند یک تجربه بسیار عالی را به وجود بیاورد. به طور مثال، ابرقهرمان ها می توانند با استفاده از المان هایی که در محیط های پس زمینه بازی وجود دارند، ضربه های مختلفی را به حریف وارد کنند و حتی استراتژی مبارزات خود را تغییر دهند.


goldengame4

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391 ساعت: 17:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 355
کل نظرات کل نظرات : 39
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 654

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 73
بازدید دیروز بازدید دیروز : 691
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 69
آي پي امروز آي پي امروز : 24
آي پي ديروز آي پي ديروز : 230
بازدید هفته بازدید هفته : 73
بازدید ماه بازدید ماه : 2708
بازدید سال بازدید سال : 10213
بازدید کلی بازدید کلی : 138922

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.129.247.196
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

این سایت متعلق به گیم نت کاکتوس هستش و امیدوارم محتواش به درد همه عزیزانی که زحمت میکشن و از این سایت بازدید میکنن بخوره،لطفا ما رو از نظراتتون بهره مند کنید،با تشکر

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه گیم پارس و آدرس goldengame.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود